Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

ČLÁNEK 1 – Definice pojmů

 

Pro účely těchto obchodních podmínek a jejich příloh budou pojmy uvedené v tomto článku mít následující význam: (dále jen „Obchodní podmínky – spotřebitelé“)

Obchodní jméno: Beautie Bee s.r.o.

společnost zapsaná v Obchodním rejstříku Okresního soudu Trnava, oddíl: Sro, vložka č.: 38983/T

 

Sídlo: Helsinská 7055/1, Piešťany, 921 01
IČO: 50 269 305
DIČ: 2120264377

IČ:SK2120264377

Tel. č.: 0908 119 057
E-mail: hello@beautiebee.eu

 

„Obchodník“ je obchodní společnost Beautie Bee s.r.o. společnost zapsaná v Obchodním rejstříku Okresního soudu Trnava, oddíl: Sro, vložka č.: 38983/T je zároveň provozovatelem internetového obchodu „www.beautiebee.eu“ (dále také „Internetový obchod“).

 

„Kupující“ je spotřebitel nakupující zboží od obchodníka.
„Spotřebitel“ je fyzická osoba, která v souvislosti se spotřebitelskou smlouvou, z ní vyplývajícím závazkem nebo při obchodní praktice nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo povolání.
„Podnikatel“ je osoba, která v souvislosti se smlouvou, z ní vyplývajícím závazkem nebo při obchodní praktice jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo povolání a každý kupující, který nemá postavení spotřebitele, a to zejména:
• osoba zapsaná v obchodním rejstříku,
• osoba, která podniká na základě živnostenského oprávnění,
• osoba, která podniká na základě jiného než živnostenského oprávnění podle zvláštních předpisů;

Zboží: Jedná se o všechny produkty aktuálně nabízené k prodeji prostřednictvím Internetového obchodu.

„Orgán dozoru“ je Slovenská obchodní inspekce (dále jen „SOI se sídlem v Trnavě pro Trnavský kraj, Pekárska 23, 917 01 Trnava)

„Reklamace“ je uplatnění odpovědnosti za vady výrobku nebo služby.

 

Smluvní vztah založený kupní smlouvou se řídí ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb. Občanský zákoník v platném znění (dále jen „Občanský zákoník“), zákona č. 108/2024 Sb. o ochraně spotřebitele a o změně a doplnění některých zákonů (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“) a zákona č. 22/2004 Sb. o elektronickém obchodu a o změně a doplnění zákona č. 128/2002 Sb. o státní kontrole vnitřního trhu ve věcech ochrany spotřebitele a o změně a doplnění některých zákonů v platném znění (dále jen „zákon o elektronickém obchodu“).

 

ČLÁNEK 2 – Všeobecná ustanovení

 

  1. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
    2.1. Tyto Obchodní podmínky – spotřebitelé upravují práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi obchodníkem a kupujícím, jejímž předmětem je prodej a koupě zboží realizovaných prostřednictvím internetového portálu obchodníka https://www.beautiebee.eu https://www.beautiebee.cz
    2.2. Obchodní podmínky – spotřebitelé jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. V případě, že obchodník a kupující uzavřou písemnou kupní smlouvu, ve které si dohodnou podmínky odlišné od Obchodních podmínek – spotřebitelé, budou ustanovení kupní smlouvy upřednostněna před ustanoveními Obchodních podmínek – spotřebitelé.
    2.3. Kupující bere na vědomí, že mu koupí produktů, které jsou v obchodní nabídce obchodníka, nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log, či patentů obchodníka nebo dalších firem, není-li v konkrétním případě zvláštní smlouvou dohodnuto jinak.
    2.4. Kupující zasláním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami – spotřebitelé, hlavními vlastnostmi poskytovaného zboží a že s nimi souhlasí, a to ve znění platném a účinném v okamžiku odeslání objednávky. Kopie Obchodních podmínek – spotřebitelé bude zaslána kupujícímu jako příloha potvrzení objednávky na zadanou e-mailovou adresu.
    2.5. Tyto Obchodní podmínky – spotřebitelé se nevztahují na kupní smlouvy uzavřené mezi obchodníkem a kupujícím, který je podnikatelem.

 

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat písemně na adrese sídla naší společnosti, během pracovních dní na tel. č. 0908 119 057 (pondělí – pátek od 09:00 do 17:00) nebo e-mailem: hello@beautiebee.eu.

Ustanovení těchto všeobecných obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.

Komunikace (včetně uzavřené kupní smlouvy) probíhá v slovenském jazyce.

 

  1. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
    3.1. Kupní smlouvou se obchodník zavazuje, že kupujícímu předá věc, která je předmětem koupě, a umožní mu nabýt vlastnické právo k ní, a kupující se zavazuje, že věc převezme a zaplatí obchodníkovi kupní cenu.
    3.2. Kupní smlouva je uzavřena závazným akceptováním návrhu kupujícího na uzavření kupní smlouvy obchodníkem.
    3.3. Návrh na uzavření kupní smlouvy může kupující realizovat ve formě vyplněného a odeslaného formuláře nacházejícího se na internetové stránce obchodníka www.beautiebee.eu www.beautiebee.cz
    3.4. Závazným akceptováním objednávky kupujícího obchodníkem je e-mailové potvrzení zaslané obchodníkem kupujícímu o akceptování objednávky po předchozím přijetí objednávky kupujícího obchodníkem a po ověření dostupnosti zboží, platných cen a termínu dodání zboží požadovaného kupujícím označené jako “potvrzení objednávky”.
    3.5. Závazné akceptování objednávky obsahuje zejména údaje o názvu a specifikaci zboží, jehož prodej je předmětem kupní smlouvy, dále údaje o ceně zboží a/nebo jiných službách, údaj o dodací lhůtě zboží, název a údaje o místě, kde má být zboží dodáno a údaje o ceně, podmínkách, způsobu a termínu přepravy zboží na dohodnuté místo doručení zboží pro kupujícího, údaje o obchodníkovi (obchodní jméno, sídlo, IČO, číslo zápisu v obchodním rejstříku atd.), případně jiné údaje.
    3.6. Automaticky prováděné Oznámení o přijetí objednávky od elektronického systému obchodníka, které kupující obdrží na svou e-mailovou adresu ihned po odeslání jeho objednávky, se nepovažuje za závazné akceptování objednávky; toto Oznámení má pouze informativní charakter za účelem informování kupujícího o obdržení jeho objednávky. Na e-mailovou adresu kupujícího mu budou v případě potřeby zasílány všechny další informace ohledně jeho objednávky.
    3.7. V případě zjištění vyšší ceny má obchodník povinnost vyžádat od kupujícího souhlas se změnou ceny podle aktuálního ceníku před potvrzením objednávky. Až udělením souhlasu kupujícího se změnou ceny a následným potvrzením (akceptováním) objednávky ze strany obchodníka se smluvní vztah považuje za uzavřený.
    3.8. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet, atd.) pro uskutečnění objednávky jsou v běžné výši, závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které kupující používá.
    3.9. Všechny ceny za zboží a služby a všechny poplatky v internetovém obchodě jsou uváděny včetně DPH.

 

  1. PRÁVA A POVINNOSTI OBCHODNÍKA
    4.1. Obchodník je povinen:
    4.1.1. dodat na základě objednávky potvrzené obchodníkem kupujícímu zboží v dohodnutém množství, kvalitě a termínu a zabalit ho nebo vybavit na přepravu způsobem potřebným pro jeho zachování a ochranu,
    4.2. Obchodník má právo na řádné a včasné zaplacení kupní ceny od kupujícího za dodané zboží.
    4.3. Obchodník má právo stornovat objednávku, pokud z důvodu vyprodání zásob nebo nedostupnosti zboží není schopen dodat zboží kupujícímu v termínu stanoveném těmito Obchodními podmínkami – spotřebitelé nebo v ceně, která je uvedena v internetovém obchodě, pokud se s kupujícím nedohodne na náhradním plnění. O stornování objednávky bude kupující informován telefonicky nebo e-mailem a v případě úhrady kupní ceny nebo její části mu budou finanční prostředky vráceny ve lhůtě do 14 dní na ním určený účet, pokud se s obchodníkem nedohodne jinak.
    4.4. Obchodník si vyhrazuje právo ověřit totožnost kupujícího nebo osoby pověřené k odběru zboží při osobním odběru zboží v případech, kdy je dodávka zboží kupujícím placena předem kartou, prostřednictvím bankovního převodu nebo dobírkou. Kupující s tímto právem obchodníka souhlasí.
  2. PRÁVA A POVINNOSTI KUPUJÍCÍHO
    5.1. Kupující je povinen:
    5.1.1. převzít zakoupené nebo objednané zboží,
    5.1.2. zaplatit obchodníkovi dohodnutou kupní cenu ve dohodnuté lhůtě splatnosti včetně nákladů na doručení zboží,
    5.1.3. nepoškozovat dobré obchodní jméno obchodníka,
    5.2. Kupující má právo na dodání zboží v množství, kvalitě, termínu a místě dohodnutém smluvními stranami v závazném akceptování objednávky.Objednávky uskutečněné prostřednictvím internetového obchodu jsou závazné. Při odeslání objednávky kupující potvrzuje aktivním odklikem, že se seznámil a souhlasí s těmito obchodními podmínkami.

Doručením potvrzujícího e-mailu o přijetí a potvrzení vaší objednávky dochází k uzavření kupní smlouvy.

 

Smluvní strany se dohodly, že komunikace mezi nimi bude probíhat ve formě e-mailových zpráv.

 

Kupující je povinen zaplatit obchodníkovi cenu zboží dohodnutou v potvrzení objednávky včetně nákladů na doručení zboží (dále jen “kupní cena”) bezhotovostním převodem na účet obchodníka, uvedený v potvrzení objednávky.

 

Kupující je povinen zaplatit prodávajícímu kupní cenu za dohodnuté zboží ve lhůtě uvedené v potvrzení objednávky.

 

  1. DODACÍ PODMÍNKY
    6.1. Zboží je prodáváno podle obchodníka umístěných na internetové stránce elektronického obchodu obchodníka.
    6.2. Kupující bere na vědomí, že zobrazení zboží na jakékoliv internetové stránce elektronického obchodu, kterou provozuje obchodník je pouze ilustrační. Zobrazení barevných odstínů je mimo jiné závislé i na kvalitě kupujícím používaného monitoru, resp. jiného používaného zařízení.
    6.3. Pokud nebylo dohodnuto jinak je obchodník povinen dodat zboží kupujícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 7 dnů ode dne uzavření smlouvy. Zboží je dodáno v okamžiku, kdy ho převezme kupující nebo jím určená osoba, nebo když ji obchodník předá přepravci, kterého pověřil kupující mimo možnosti přepravy, které nabídl kupujícímu obchodník.
    6.4. Kupující je povinen převzít zboží v místě, které je uvedeno v akceptaci objednávky kupujícího obchodníkem. V případě, že kupující bez předchozího písemného odstoupení od smlouvy zboží nepřevezme do pěti pracovních dnů po uplynutí lhůty uvedené v kupní smlouvě (závazné akceptaci) vzniká obchodníkovi nárok na uplatnění náhrady za vzniklou škodu ve výši skutečných nákladů na pokus o opětovné doručení objednávky. Po uplynutí pěti pracovních dnů ode dne kdy byl kupující povinen zboží převzít, je obchodník oprávněn odstoupit od kupní smlouvy.
    6.5. Obchodník je oprávněn vyzvat kupujícího k převzetí zboží před uplynutím lhůty dohodnuté v kupní smlouvě. Kupující s uvedeným právem obchodníka bezvýhradně souhlasí.
    6.6. Místem dodání zboží je místo uvedené v akceptaci objednávky obchodníkem, pokud se smluvní strany nedohodnou v kupní smlouvě jinak.
    6.7. V případě, že obchodník dopraví zboží kupujícímu na místo určené v kupní smlouvě kupujícím, kupující je povinen převzít zboží osobně nebo zajistit, aby zboží převzala osoba, kterou zmocní pro případ své nepřítomnosti k převzetí zboží uvedeného v kupní smlouvě a podepsat protokol o doručení a předání zboží. Obchodník může od osoby zmocněné k převzetí zboží uvedeného v kupní smlouvě požadovat předložení originálu nebo kopie kupní smlouvy, dokladu o zaplacení zboží a písemné zmocnění. Pokud bude nutné dodávku zboží opakovat z důvodu nepřítomnosti kupujícího na místě určeném v kupní smlouvě, všechny náklady s tím vzniklé hradí kupující, a to zejména opakované dodání zboží na místo určení v kupní smlouvě.
    6.8. Kupující je povinen zkontrolovat zásilku (obal zboží, jakož i samotné zboží), bezprostředně při jejím doručení. V případě, že kupující zjistí nekompletnost balení, nebo mechanické poškození obalu zboží, je povinen tuto skutečnost oznámit dopravci a za jeho přítomnosti zkontrolovat stav zboží. V případě zjištění poškození zboží při jeho převzetí kupujícím doporučujeme ihned při převzetí zboží vyhotovit záznam o rozsahu a povaze poškození zboží (škodový zápis), jehož správnost by měl potvrdit dopravce. Na základě takto vyhotoveného záznamu doručeného obchodníkovi může obchodník po uzavření škodní události s dopravcem poskytnout odstranění nedostatku zboží, slevu na zboží a v případě neodstranitelných chyb zboží dodat kupujícímu nové zboží. Pokud dopravce odmítne potvrdit škodový zápis je kupující oprávněn odepřít přijetí zásilky. Uvedené platí přiměřeně i při osobním převzetí zboží u obchodníka.
    6.9. Reklamace mechanického poškození výrobku, které nebylo zjevné při převzetí zásilky, doporučujeme uplatnit okamžitě po převzetí zásilky. Nároky z později zjištěných vad takto poškozeného zboží je možné uplatnit pokud se prokáže, že reklamované vady mělo zboží již v době převzetí od dopravce.
    6.10. Kupující je oprávněn v případě nedodání zboží obchodníkem ve lhůtě uvedené v 6.3. Obchodních podmínek – spotřebitelé odstoupit od kupní smlouvy a obchodník je povinen vrátit kupujícímu bez zbytečného odkladu vše, co od něj na základě smlouvy dostal.

 

KUPNÍ CENA
7.1. Kupující je povinen zaplatit obchodníkovi kupní cenu zboží dohodnutou v kupní smlouvě a/nebo podle ceníku obchodníka platného v době uzavření kupní smlouvy včetně nákladů na doručení zboží (dále jen “kupní cena”).
7.2. Kupující je povinen zaplatit obchodníkovi kupní cenu za dohodnuté zboží ve lhůtě podle kupní smlouvy, nejpozději však při převzetí zboží.
7.3. V případě, že kupující zaplatí obchodníkovi kupní cenu bezhotovostním převodem, považuje se za den platby den, kdy byla celá kupní cena připsána na účet obchodníka.
7.4. Kupní cenu může kupující uhradit:
7.4.1. platební bránou cardpay;
7.5. Po připsání platby na účet obchodníka, obdrží kupující na ten samý e-mail daňový doklad. Při platbě předem převodem na účet, může být termín dodání ovlivněn termínem uhrazení platby. Je nutné, aby byla částka připsána na účet obchodníka nejpozději do pěti pracovních dnů po potvrzení objednávky v opačném případě může obchodník považovat objednávku za zrušenou.

  1. REKLAMAČNÍ ŘÁD
    9.1. Tento reklamační řád upravuje způsob reklamace a postup při řešení reklamací zboží zakoupených prostřednictvím portálu obchodníka www.beautiebee.eu

Při reklamacích se postupuje v souladu s tímto reklamačním řádem, Občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele.
9.2. Obchodník odpovídá za jakoukoliv vadu, kterou má prodaná věc v době jejího dodání a která se projeví do dvou let od dodání věci.
9.3. Pokud zboží vykazuje vady, kupující má právo uplatnit reklamaci v kterékoliv provozovně obchodníka osobně, nebo doručením zboží na adresu obchodníka, a to na reklamačním formuláři obchodníka

(nebo jiným vhodným způsobem. V případě pochybností může kupující vždy uplatnit reklamaci zboží nebo služby, podat stížnost nebo jiný podnět na adrese sídla obchodníka:
9.4. Kupující je při reklamaci povinen přesně označit druh a rozsah vad zboží. Dnem uplatnění reklamace je den, v který byly splněny obě výše uvedené podmínky. Kupující může uplatňovat práva z odpovědnosti za vady, jen pokud vytkl vadu do dvou měsíců od zjištění vady.
9.5. Obchodník vydá kupujícímu písemné Potvrzení o vytknutí vady, ve kterém uvede lhůtu, ve které vadu odstraní a poučí spotřebitele o jeho právech, která mu vyplývají z ust. § 618 a násl. Občanského zákoníku. Lhůta oznámená podle předchozí věty nesmí být delší než 30 dnů ode dne vytknutí vady, pokud delší lhůta není odůvodněna objektivním důvodem, který obchodník nemůže ovlivnit.
9.6. Kupující má právo zvolit si odstranění vady výměnou věci nebo opravou věci. Kupující si nemůže zvolit způsob odstranění vady, který není možný nebo který by v porovnání s druhým způsobem odstranění vady způsobil obchodníkovi nepřiměřené náklady s ohledem na všechny okolnosti, zejména na hodnotu, kterou by měla věc bez vady, na závažnost vady a na skutečnost, zda by druhý způsob odstranění vady způsobil kupujícímu značné potíže.
9.7. Obchodník může odmítnout odstranění vady, pokud oprava ani výměna nejsou možné nebo pokud by si vzhledem na všechny okolnosti vyžadovaly nepřiměřené náklady.
9.8. Kupující má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo může odstoupit od kupní smlouvy i bez poskytnutí dodatečné přiměřené lhůty, pokud:
9.8.1. obchodník věc neopraví ani nevymění,
9.8.2. obchodník věc neopraví ani nevymění v souladu s § 623 odst. 4 a 6 Občanského zákoníku,
9.8.3. obchodník odmítl odstranit vadu podle § 623 odst. 2 Občanského zákoníku,
9.8.4. věc má stejnou vadu navzdory opravě nebo výměně věci,
9.8.5. vada je takové závažné povahy, že odůvodňuje okamžitou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy, nebo
9.8.6. obchodník prohlásil nebo je z okolností zřejmé, že vadu neodstraní v přiměřené lhůtě nebo bez způsobení závažných potíží pro kupujícího.
9.9. Sleva z kupní ceny musí být přiměřená rozdílu hodnoty prodané věci a hodnoty, kterou by věc měla, pokud by byla bez vad.
9.10. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy podle bodu 9.8., pokud se kupující spolupodílel na vzniku vady nebo pokud je vada zanedbatelná.
9.11. Po určení způsobu vyřízení reklamace obchodník reklamaci vyřídí ihned, v odůvodněných případech nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
9.12. Obchodník může odmítnout odpovědnost za vady. Důvody odmítnutí písemně oznámí kupujícímu. Pokud kupující znaleckým posudkem nebo odborným stanoviskem vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou nebo notifikovanou osobou prokáže odpovědnost obchodníka za vadu, může vytknout vadu opakovaně a obchodník nemůže odmítnout odpovědnost za vadu.

  1. ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
    10.1. Obchodník tímto oznamuje kupujícímu, že ve smyslu ust. § 13 odst. 1 písm. b) zákona č. 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů a o změně a doplnění některých zákonů bude obchodník jako provozovatel v procesu uzavírání kupní smlouvy zpracovávat osobní údaje kupujícího bez jeho souhlasu jako dotčené osoby, protože zpracovávání osobních údajů kupujícího bude vykonáváno obchodníkem v před-smluvních vztazích s kupujícím a zpracování osobních údajů kupujícího je nezbytné pro plnění z kupní smlouvy, ve které vystupuje kupující jako jedna ze smluvních stran.
    10.2. Kupující může označením políčka „Souhlasím s podmínkami používání a zpracováním osobních údajů“ zobrazeného v části „Údaje objednávky“ vyjádřit svůj bezvýhradný souhlas se zpracováním, správou a archivací osobních údajů uvedených v údajích objednávky, údajů v registračním formuláři, jakož i dalších údajů poskytnutých Obchodníkovi v souvislosti s koupí zboží prostřednictvím portálu www.beautiebee.eu , a to po dobu trvání smlouvy a 3 roky po jejím skončení, za účelem zasílání informací o nových produktech, slevách a akcích na nabízeném zboží a zpracovával je ve všech svých informačních systémech a na další marketingové účely obchodníka a jeho obchodních partnerů.
    10.3. Žádné z poskytnutých osobních údajů nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě a podobně s výjimkou uvedenou v předchozím bodě a situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (oznámení jména, čísla účtu a adresy dodání), či speciálních marketingových akcí. Obchodník postupuje tak, aby subjekt údajů neutrpěl újmu na svých právech, zejména na právu na zachování lidské důstojnosti a taktéž dbá na ochranu před neoprávněným zásahem do soukromého a osobního života subjektových údajů.
    10.4. Souhlas na zpracování osobních údajů je kupující oprávněn odvolat kdykoliv, bez uvedení důvodu písemnou formou.
    10.5. Právním základem pro zpracovávání osobních údajů kupujícího je smluvní vztah, tzn. kupní smlouva uzavřená mezi obchodníkem a kupujícím.
    10.6. Kupující má právo nahlédnout do svých osobních údajů zpracovávaných obchodníkem, opravit je a žádat, aby nebyly dále zpracovávány. Pro uplatnění tohoto práva je nezbytné zaslat obchodníkovi písemnou žádost na adresu sídla obchodníka.
  2. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
    11.1. Obchodník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, nebo pokud výrobce, dovozce nebo dodavatel zboží dohodnutého v kupní smlouvě přerušil výrobu nebo provedl takové závažné změny, které znemožnily realizaci splnění povinností obchodníka vyplývajících z kupní smlouvy nebo z důvodů vyšší moci, nebo pokud ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze od něj spravedlivě požadovat, není schopen dodat zboží kupujícímu ve lhůtě určené těmito obchodními podmínkami nebo v ceně, která je uvedena v internetovém obchodě. Obchodník je povinen o této skutečnosti okamžitě informovat kupujícího a vrátit mu již zaplacenou zálohu za zboží dohodnuté v kupní smlouvě ve lhůtě do 14 dnů od oznámení o odstoupení od smlouvy, a to převodem na účet určený kupujícím.
    11.2. Kupujícímu vzniká právo na odstoupení od kupní smlouvy bez uvedení důvodu za podmínek upravených v § 19 a násl. zákona o ochraně spotřebitele, a to do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Kupující může odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je dodání zboží, i před začátkem plynutí lhůty na odstoupení od smlouvy. Lhůta na odstoupení od smlouvy se považuje za zachovanou, pokud oznámení o odstoupení od smlouvy bylo odesláno obchodníkovi nejpozději v poslední den lhůty.
    11.3. Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku zrušuje. Pokud kupující odstoupí od smlouvy, zrušuje se od začátku i každá doplňková smlouva související se smlouvou, od které kupující odstoupil.
    11.4. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je:
    11.4.1. dodání zboží vyrobeného podle specifikací spotřebitele nebo zboží vyrobeného na míru,
    11.4.2. v dalších případech vymezených v ust. § § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele;
    11.5. V případě koupě spotřebního zboží je možné od smlouvy odstoupit, pouze pokud kupující dodá zboží nepoškozené a nepoužité v neporušeném originálním balení.
    11.6. Kupující může u obchodníka uplatnit právo na odstoupení od smlouvy v listinné podobě nebo v podobě zápisu na jiném trvanlivém médiu a pokud byla smlouva uzavřena ústně, k uplatnění práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy postačuje jakékoliv jednoznačně formulované prohlášení spotřebitele, které vyjadřuje vůli spotřebitele odstoupit od smlouvy. Kupující může použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy (možné stáhnout zde). Poučení o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy (možné stáhnout zde).
    11.7. Kupující je povinen do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy zaslat zboží spolu s dokladem o zaplacení atd. a pokud možno v originálním obalu zpět obchodníkovi na adresu: Beautie Bee s.r.o, Helsinská 1, Piešťany 92101

11.8. Obchodník je povinen do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy vrátit kupujícímu všechny platby, které od něj přijal na základě nebo v souvislosti s kupní smlouvou nebo s doplňkovou smlouvou včetně nákladů na dopravu, dodání, poštovné a jiných nákladů a poplatků.
11.9. Při odstoupení od smlouvy, kupující nese přímé náklady na vrácení zboží obchodníkovi, nebo osobě pověřené obchodníkem k převzetí zboží a také náklady na vrácení zboží, které vzhledem k jeho povaze není možné vrátit prostřednictvím pošty.
11.10. Obchodník není povinen při odstoupení od smlouvy vrátit kupujícímu platby podle bodu 11.8. předtím, než mu je zboží doručeno, nebo dokud kupující neprokáže zaslání zboží zpět obchodníkovi.
11.11. Obchodník není povinen uhradit kupujícímu dodatečné náklady, pokud si kupující výslovně zvolil jiný způsob dodání, než je nejlevnější běžný způsob dodání nabízený obchodníkem.
11.12. V případě, že kupující odstoupí od smlouvy a doručí obchodníkovi zboží, které je použité a je poškozené nebo neúplné nebo hodnota předmětného zboží je snížena v důsledku takového zacházení se zbožím, které je nad rámec zacházení potřebného k zjištění vlastností a funkčnosti zboží, má obchodník vůči kupujícímu nárok na náhradu škody ve výši hodnoty opravy zboží a uvedení zboží do původního stavu resp. obchodník má právo požadovat od kupujícího proplacení snížení hodnoty zboží.

  1. ŘEŠENÍ SPORŮ
    12.1. V případě, že kupující nebyl spokojen s vyřízením reklamace obchodníkem, nebo když se kupující obrátil na obchodníka s žádostí o nápravu a nebyl spokojen se způsobem, kterým obchodník vyřídil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že obchodník porušil jeho práva, má kupující podle ustanovení zákona č. 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů právo obrátit se na obchodníka s žádostí o nápravu. Pokud obchodník na takovou žádost odpoví zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dnů ode dne jejího odeslání, má kupující právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů. Subjektem alternativního řešení sporů je Slovenská obchodní inspekce, Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava resp. jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství Slovenské republiky (seznam je dostupný na stránce http://www.mhsr.sk). Kupující je oprávněn si vybrat subjekt alternativního řešení spotřebitelských sporů, na který se obrátí.
    12.2. Kupující je ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů online, kterým se mění nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES oprávněn použít platformu řešení sporů online (dále jen jako „RSO“) k řešení sporů s obchodníkem, v jazyce, který si zvolí. Kupující může na alternativní řešení svého sporu využít platformu RSO, která je dostupná na webové stránce http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Kupující při předkládání podání platformě RSO vyplní elektronický formulář stížnosti. Informace, které předloží, musí být dostatečné k určení příslušného subjektu alternativního řešení sporů online. Kupující může přiložit dokumenty na podporu své stížnosti.
  2. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
    13.1. Obchodník si vyhrazuje právo na změnu těchto všeobecných obchodních podmínek. Povinnost písemného oznámení změny v těchto všeobecných obchodních podmínkách je splněna umístěním na internetové stránce elektronického obchodu obchodníka. Platně uzavřená smlouva se však řídí všeobecnými obchodními podmínkami v době, ve které byla uzavřena.
    13.2. V případě, že je kupní smlouva uzavřena v písemné formě, jakákoliv její změna musí mít písemnou formu.
    13.3. V případě pochybností se smluvní strany dohodly, že za dobu používání se považuje doba od doručení zboží kupujícímu (včetně dne doručení) do dne vrácení zboží obchodníkovi, resp. odevzdáním zboží kurýrovi za účelem jeho přepravy obchodníkovi.
    13.4. Smluvní strany se dohodly, že komunikace mezi nimi bude probíhat zejména ve formě e-mailových zpráv, resp. prostřednictvím listovních zásilek.
    13.5. Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti vůči kupujícímu odesláním elektronické objednávky kupujícím.
    13.6. V případě jakýchkoliv výhrad s ustanoveními Obchodních podmínek – spotřebitelé je kupující oprávněn kontaktovat obchodníka a navrhnout sjednání jejich změny.

Všeobecné obchodní podmínky jsou účinné od 01.07.2024

Přejeme Vám příjemné nakupování v našem Internetovém obchodě.

 

Příloha č.1 Reklamační lístek

Příloha č.2 Formulář pro odstoupení od smlouvy